Zuhalbahri canım merhaba durduk yere değildir o bilinçaltında illaki sebebi vardır bnd de var o bir de bu dönemde artık hormonlarimiz üst düzeyde normal yani bnd düşünüyorum bebeğimi aynı şekilde en fa-la çatık kaşlı olacaklar napalim inşallah hayatları boyunca mutlu olurlar