36+1 im bugun doktora gittim herşey normal ilerliyor ben ne zaman doğuracağımı düşünüyorum hatta çatı muayenesi falan olurum diye hazırlıklı da gitmiştim 😅🫢 geçenlerde tansiyon yüksekliğinden 1 gece hastanede yatmıştım tansiyon ilacına başladım günde üç kere kullanıyorum içmezsem tansiyonum yükseliyor doktor da ben daha hiç bişi demeden 38 de sezeryan olursun dedi tansiyonu yüksek olanlar normal doğurması tehlikeli dedi bir an şaşırdım ve çok heyecanlandım şuan hiç bir yere sığamıyorum. Hiç aklımın ucundan geçmezdi sezeryan olcağım 😀