biranneadayi15 maşallah sübhanallah çok sevindim iyi olmanıza sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah doğumunuz kolay olur inşallah bana doktorum telefonda direk Progestan ilacı kullanmam gerektiğini ya da düşük iğnesi yapmamı kanama olmadığı sürece sorun olmadığını söyledi tarihsel olarak tam adet tarihim bugün görünüyor döngüde olsa bu ağrı olması normal mi bilmiyorum. İnşallah herşey kalbinize gönlünüze göre olsun, çoğu bitmiş azı kalmış 🤰♥️ İnşallah benimde bişeyim yoktur , benim bu ilacı kullanma sebebim 8 cm miyom oluşu , inşallah herşey yolunda gider 🥰