Kızlar aranızda yerleşme kanaması(üstüne gören)var mı benim adetime 5 gün vardı bugün adet olur gibi oldum ama biraz belim ve kasığım ağrıyor normalde bi ağrım olmuyordu ve renginde normal adet kanaması gibi değil kokusu filan da yok Çokta az geliyor bi yardım eder misiniz daha önce yaşan varsa bilgi verebilir mi