Deletedmom_7 normal doğumda gelisebilecek komplikasyonların bizim ülkede yaptırımı çok fazla , sanırım bundan dolayı sezaryen sayısı fazla. İnsanları atıyorlar bir köşeye, sancıları ile baş başa bırakıyorlar saatlerce. Sonra adı “normal olmadı, açıklık olmadı veya suyu müsait değil vs acil sezaryene aldık” oluyor.