Kızlar gebeliğin basından beri troitlerim çok yüksek 9 du 3 e kadar düştü bu ay yine kontrole gittim kan verdim 10 a cıkmıs ilaç kullandığım halde en Yükseğimi kullanıyorum ilacın böle olup doğum yapan bebeğinde bi sorun olmayan var mı ? Aklıma takılıyor hep yardımcı olun