sumeyra3858 Suni sancı ile doğum yapanlar kaç saat sonra doğum gerçekleşti? Pazartesine kadar doğumum olmazsa suni sancı verecekler bana
PapatiA sumeyra3858 açılmaya bağlıymış kuzum o Bı saat alanda oldu 2gun alanda açılma olmayıp yada dayanamayıp sezeryana dönen arkadaşlarımda oldu net bırsey yok sanırsam
Deletedmom_110 sumeyra3858 önceden açılma olmazsa malesef çok zor ben bu sebepten sezeryana döndüm biraz da dayanamadım ağrıya
Buse2607 sumeyra3858 Kaç haftalıksınız banada bugün öyle dedi pazartesi ye kadar olmazsa yatış yaparız açılman için bişey verecekler eğer etki etmezse sonra suni sancı dedi
Bortubocek sumeyra3858 evet suni aldiginiz surece hep elinizde serum takili oluyo yavas yavas damliyo
sumeyra3858 Buse2607 banada bugun dediler 5 gün içinde doğum yapmazsan gel dedi pazartesi yani 40+3 haftalık şuan
Rubycikolatam sumeyra3858 benim 4cm acilmam vardi 1 saat kadar suni sanciyla 10 oldu ve dogum yaptim ama 3.dogumumdu kişiden kişiye değişiyor
Buse2607 sumeyra3858 hiç açılman var mı veya nts de çıkan sancın bebeğin suyu azalmış dedi maksimum pazartesiye kadar bekleriz şuan bizimde 39+5
Fatma0001 sumeyra3858 38 haftalıkken suni sancıyla 12 saatte doğum yaptım ben ama ilk 6 saat hiç ağrım olmadı sonra sonra başladı sancılarım
Bsrabzks sumeyra3858 3 cm açıklıkla takıldı canım bana da suyum patlatıldı sonra takıldı 6.30 saat sonunda doğum yaptım çok zordu benim için ama rabbim gerçekten dayanma gücünü veriyor
sumeyra3858 Bsrabzks allah yardım ediyor bi şekilde bakalım benim günüm geçıyor ama pazartesi günü 41. Haftaya giriyorum ve o gün suni sancı verecekler inşallah o zamana kadar suni sancısız doğrurum
Bsrabzks sumeyra3858 inşallah canım kendi sancına dayanmak daha kolay benim herşey yolundayken aniden sancılarım kesildi mecbur Suni sancı takıldı ama şuan acısını hatırlamıyorum bile