Arkadaşlar arkadaşım yeni hamile çok erken öğrendik gebeliğini iki günde bir kan testi yapıyoruz artışları çok güzel ilerliyor . 1 yada 2 haftalık . Şuan kahve rengi lekenme oluyo yani akıntıyla geliyomus bu yerleşmeden olabilirmi . Doktora gidicek ama 1500 olmasını bekliyor değerin ozaman kese görünüyormus daha erken mi gitmesi lazım ?