Gamzenur0809 Bugun kontrolum vardı 39 olduk ben norml istiyordum ama bebegımın boynuna kordon dolanmış bende riske atmak istemiyorum öglen sezeryene giriyorum kızlar dua edin 🙏🙏🙏
Mervemm Gamzenur0809 Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Benim içinde siz dua edin olur mu doğum esnasında edilen dua kabul olurmuş. Bebeğime ölecek yaşamayacak bir sürü hastalık saydılar duadan başka elimden bisey gelmiyor.
Gamzenur0809 Mervemm rabbim hayırlısını nasip etsin canım rabbım saglık versın elbet zor aynı şeyleri yaşadım malesef kaybettımde ıkızlerimi ama allahıö buna saglık versın