Bugün tam 10 haftalık olduk 🍓 var mı bizimle aynı giden? Randevuma 15 gün kaldı hem çok heyecanlıyım hem biraz evhamlıyım. İlk gebeliğim daha önce düşük kaybım vs olmadı ( Allahım kimseye yaşatmasın) ama yinede okuduklarımdan etkileniyorum sanırım gittiğimde kalbini duymazsam felan diye düşünüp duruyorum, verende Allah alanda Allah tabiki her kötü ihtimale karşı isyan etmek yok, ama ister istemez kötü şeyler aklıma geliyor, Allah çocuk isteyen herkese sağlıklısından nasip etsin, doğuma gireceklere kolay doğum versin, doğum yapanlarada sağlıklı ömürler versin 🤲 belirtilerime gelince öyle rahatsız eden bi belirtim yok göğüs hassasiyeti halsizlik çabuk yorulma var. Birde karnımın altında hafif şişlik var sanki bebiş ordaymış yeri belliymiş gibi 🤷🏻♀️😍 sizler nasılsınız 10 haftalık hamileler 🍓