Arslann26 Merhaba arkadaşlar bugün 2 Haftalik gözüküyorüm ama hafif kahverengi bir akıntı geldi ama çok fazla değil çok ağrılı değil çok hafif kasiklarimda kramp gibi oluyor bunu yaşayan var mı normal mi