Merhaba bugün doktora gittim 37+3 günlüğüz bebişin kilosu 2800 doktor zayıf bı bebek dedi benden çok besleniyormuş o yüzden 39 haftada doğumu suni sanciyla başlatalım kendisi gelmezse dedi bu durumla karşılaşan varmı yani bebek ,40 haftaya kadar dursa 3 kilonun üstünde doğar bna kafama takildi arkadaşlar bu arada bebeğim hep önden gidiyordu 1 hafta 37 den sonra geriledi