tazecikannee Tüp bebek sayesinde hamileyim şuan 10 Haftalık Oldum Kullandıgım ilaclar Estrofem Coraspin Progestandex Pruloton İnofolic Sızler hangıleri bıraktınız ve kullanmaya devam ettınız
Mavidunyamm tazecikannee bunları doktoruna sorarsan daha iyi olur. Birde tüp bebekmis doktorun daha iyi bilir
yasminnnnnnn tazecikannee herkesin tedavisi kendine özgüdür buna cevap vermek doğru olmaz kendi fikrim
Melisyusuf tazecikannee bende 6 haftalık hamileyim estrofem lutinus bide prolutex kullanıyorum 10 haftaya kadar da kullanacak