DuruMom_16 gayet iyiydi sonrasında dikiş ağrıları vs zordu yürümek için ayağa kalkamadım 2 kez denedik hemşirelerle tansiyonum düştü hep 3. Günden sonra kendime gelebildim doğru düzgün ağrılar oluyor hastaneye gidip iğne yaptırdım o zaman baya rahatlatıyor