Kayra48 Merhaba kızlar çok şükür bende Doğum yaptım bugün 😍 mis kokulu oğluşum kayrayı aldım kucağıma ❤️ Bugün normal rutin kontrolümüz vardı 39+3 haftalığız bu arada doktorum suyumda azalma olduğunu söyledi birde muayne etti eğer açılma varsa yatış vereceğim dedi ama açılma yok bebeğin kafası kanala yerleşmemiş dedi suyun azalmış riske atmayalım bugün alalım dedi tabiki ben şok oldum kontole diye gittim ama Doğum yapacağımı öğrendim 🙄 en son ne zaman yemek yedin dediler 8 de yemiştim saat 2 de aldılar beni ameliyata epüdüral oldu belden iğne çok hafif bir acısı var korkmayın kızlar uyuştuktan sonra sontayı taktılar doktorum geldi başladı işleme bebeğin çıkması 5 dakika bile sürmedi sadece göğüslerimin altından bastırınca acıdı biraz bebeğimi gördüm o an İnan’ın anlatılmazdı daha sonra başka şeyler yapmaya başladılar ben baskıları dokunmaları çok hissetdiğim için beni komple uyuttular ama çok az bir dozdu galiba 15 dakikaya uyandım çünkü odama geldiğimde bebeğim yanımdaydı cennet kokulu oğlum benim 💕 en sona kadar normal bekledik ama nasip olmadı sizde diretmeyin kızlar hangisi sizin için sağlıklı ve hayırlısıyla o olsun.. sütüm daha gelmedi mama veriyoruz sarılık olmasından iyidir 💁🏻♀️ Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin Rabbim tez zamanda hepininiz kucağına sağlıkla evlatlarınızı verir inşallah bebek isteyenlerede nasip eder inşallah ❤️❤️
BeyzZaA Allah analı babalı büyütsün inşallah çok sevindim gerçekten bizlerede sağlıkla hayırlı bi şekilde bebişlerimizi kucağımıza almak nasip olur inşallah