Elif-dmn Bebeğimin baş gelişimi ve karın gelişimi 1 hafta önde gidiyor bu doğumda yada sonrasında sıkıntı olur mu başına gelen var mı
minnakanne2 Elif-dmn merhaba herhangi bi sorun olduğunu sanmıyorum en dogru bilgiyi doktor verir bebişiniz kavç kilo acaba
minnakanne2 Elif-dmn benim ilk oglum 3hafta önden gidiyordu ama 37 haftada 3300 dogdu yanı normaldi bi sıkıntısı dq olmadı cok sukur
izobellaaa-_- Elif-dmn benim de bu kilodaydı son haftalar normale döndü 36+6 da 3 kiloydu şimdi 37+1 haftalığım