ist nisa hastanesine gidebilirsin şimdi yeni binaya taşındılar ismi medipol bahçelievler diye degişti tertemiz acıbademe gitmiş gibi kendinş özel hissediyorsun. ordaki tüm kadın dogumcular normal dogum destekçi hepsi çok iyi ben alev hnma gidiyorum riskli gebeligim var takibimizi çok güzel yapıyor ve çok tatlı dilli pozitif biri 2. hamileligim benim hiçbir zaman sezeryene yönlendirmedi hatta sancılarım geldiginde nolur beni sezeryena alın doguramicam ben diye yalvardıgımı hatırlıyorum 😊 beni o kadar güzel ikna etti o kadar güzel konuştuki yarım saate bebegimi kucagıma aldım 😊