Simgebato size tavsiyem olumsuz doğum hikayeleri izlemeyin dinlemeyin. Olumsuz şeylerden kaçın mümkünse. Ben çocuk düşünmeye başlayınca herkes olumsuz doğum anılarını anlatmaya başlıyordu ben istemeden. Susturuyordum yani. Çünkü her gebelik her doğum her acı farklı. Size normal gelen acı bana cok cok ağır gelebilir. Dünyaya can getireceğiz tabiki sıfır ağrıyı kimse beklemesin ama en ufak şeyi büyüten cok insan var. Acı eşiğim çok düşük benim büyük ihtimalle bende cok acı çekeceğim ama bir gün bile kötü bir doğum hıkayesi videosu izlemedim. Kendinizi daha cok korkutmak ve endişeye düşürmekten başka hiçbir şeye yaramaz. Sakin olun ve düşünmeyin. Zamanı gelince her şeyi en güzel şekilde yaşarsınız ınsallah. Şimdi biri çıksa acımıyor dese rahatlıcaksınız ama yaşayınca belki acıyacak 🥲 kıyas yapmayın kimseyle bence. Annelik o kadar kutsal ki Allah verir sabrını ❤️