Anonim11 Genel anlamda iştahsızim ama son zamanlarda ağrılarım olmaya başladı bu yüzden dikkat ediyorum. Sabahlari peynir,yumurta, mevsim sebzeleri ya da yulaf lapasi. Öğlen meyve+ süt/yoğurt kuruyemişe mesafeliyim ama mutlaka ceviz ,badem az da olsa yemeye çalışıyorum. Akşam yemeklerin de sebze+ protein aliyorum . Tavuk,et suyu kaynatip dolaba koydum mutlaka yemeklere kullaniyorum. Gece yatmadan da kefir ya da maden suyu içiyorum. 2.5 lt nin altinda da su içmemeye gayret ediyorm🐣 aklima gelenler simdilik bunlar.