Mrtnurr 28 haftalıgım kasıgımda bir sancı var bebegin basının aşagıda oldugunu düşünüyorum yürürken ve merdiven cıkarken daha da fazla canım acıyor nedirr buuu
Habis07 Mrtnurr bebek bası asagıda deilde ayakları asagıda okunca cok pis vuruyor kasıklara ve vaginaya
SemaKumtepe Mrtnurr bende öyleydim doktora gittim makat gelişli ters dönmüş dedi.bol su dinlenme ve sola yatışla geçer dedi bakalım
Mrtnurr Habis07 ya ayaklrını sağ tarafımda hissediyorum gibi sertlik kasıgımda var gibi geldi bi samcı hissediyorum tehlikelimi bilemedim