eylul1809 Bugün şiddetli bel ağrısı şikayetiyle doktoruma gittim ve hcg değerimin yükselmediğini ve 132 de kaldığını öğrendik. Doktorum kimyasal gebelik dedi. Bikaç gün içinde kanaman başlayacak dedi. Bu durumu yaşayan varmı?
Esraliiii eylul1809 ben yasadım maalesef öğrendiğim günün ertesi sabahı kanama ve şiddetli kasılma yasadım sagloklı döllenmeyen atılıyor
Duygublbl eylul1809 nisan ayında bende kimyasal gebelik geçirdim 35.51 çıkmıştı yükselebilir diye iki güne bir test verdim yükselmedi sonra adet sancısı gibi sancım pldu kanamam başladı 4 5 gün sürdü düşük oldu
Cgdm34 eylul1809 kadınların bir cogunda gozuken bir durum aslında sıkma canını ☺️Bende kımyasal gebelık gecırdım ama ben evde test yapmıstım randevum 1 hafta sonraydı hatta ılk ogrendıgımde betam 2200 dü sonrasında kafıf kahverengi lekelenmeö oluncs korktum acıle gıttım ultrasondan baktı kımyasal gebelık gecırdgmı soledıler ama bende ne agrı ne sancı oyle kanamayla atlattım canım☺️Agrım sızım olmadı çok şükür 🙏
Esraliiii eylul1809 kan tahlili vermedim kaset test yaptım pozitifti eretesi gün kanama basladı ama normal bir kanama değil parcacıklı ve sancılı baya
Sseennaa Bende yaşadım. Aslında hemen hemen her kadının yaşadıgı dogal bir olay. Sadece genelde adet dönemine denk geldigi için anlaşılmıyor. Saglıklı olmayan embriyonun atılması için yapıyor vücut. Yani aslında vücut kendini koruyor. Geçmiş olsun.
Esraliiii eylul1809 hayır kullanamdım regl gibi gitti zaten pek cok kişi regl gibi sanıyormş kimyasal gebeliği ama bence daha agrılı
Tubatgn eylul1809 sana da geçmiş olsun canımm, sıkma canını bu çok normal durum gebelik sağlıklı olmadığı in vücut atıyor yumurta tam döllenemiyor. En azından hamile kalabiliyorsun öyle düşün :)