Bbhbhj Kızlar hurmayı kaçıncı haftada yemeye başladınız veya başlayacaksınız 35+5iz şuan yavaş yavaş yemeye başlasam diyorum siz ne diyorsunuz
Bbhbhj Ysmndnz herhangi bir etkisi açılma hissi veya bi doğum belirtisi yapıyor mu ? 35 den beri 10 adet mi yiyorsunuz
Ysmndnz Bbhbhj evet günde 10 tane yiyorum geçen hafta alttan muayene etti hiç açılma yok rahim çok sert dedi 😆
Melos90 Ysmndnz ama ise yaramamış kız hala acilmam yok demişsin ben yiyemiyorum o kadar ya iki günde hem hurma pahalı sürekli almak da istemiyorum 🤣🤣🤣
Ebru-EY Keşke bende 35e gelsem hemen yesem yA 😂 yeme dediler diye yemiyorum. Ve çooook seviyorum 😂 benim yerimede yiyin kızlar 🥹
Ysmndnz Melos90 ya demekki herkes için geçerli değil bu açılma yok rahmi yumuşatma falan 😆 ki aktifte sporcuyum deli gibi sporda yapıyorum ama nafile bu gidişle 41 te suni sancı yiyecegim
Melos90 Ysmndnz benim de öyle görünüyor aynı durumdayız bir şey soracagim size acaba hiç sancın acilman yoksa direk suni almak mı mantıklı yoksa sez mi mantıklı eğer 41 e doğru gidersem bunun ayrımı nasıl yapicam bilmiyorum
Ysmndnz Melos90 benim doktorum sezeryana olumlu bakmıyor en son çare sezeryandir diyor mecbur kalırsak herhangi bir komplikasyon gelişir ise dedi