_edakrsu22 kuzum ben 22 haftalıkken doktor kontrolünde sordum 5 bitti 6ya girdik dedi mantığa yanlış uygulamalar çok saçmalıyor sen onlara bakma 40 hafta 9 ay 10 günse doğum Aralık ayı bende 25 haftayız tam bugün 38 hafta 9 aysa mantıken 2 hafta 15 günse 5 gün nereye gitti 30 31 çekiyo diye gün eksik oluyo hatta İnternet de 7 ci 5 hafta gösteren var saçmalık 12 hafta 3 ay eder ama bu uygulama da 13 de 2ci tremester oldu yani 6 buçuk oluyorz 26 da 7ye girmemiz lazım ama 27 dede oluyo 5 olmamız imkansız direk 6 diyorum ben bazen