Gebelik_17 cok normal canım bende o haftalarda hissetmiyordum. Hatta bi keresinde 2 gün dogru düzgün harelket hissetmemiştim. Ağlamıştım gece boyu eşim beni sakinleştirmişti😄😄 korkmayın gayet iyidir. Daha kücük. Hareketleri 28 den sonra düzene giriyo🥰