ssa239688 Kızlar histeroskopi yöntemyle polip alıncak benim yaşadıgım bu durumu yaşayan varmı aranızda 1 yıldır gebe kalamıyorum sebebi bu olabilir mi 🥲 birde varsa hangi kısımsaydı endoservikal yazıyor bende..
Ebruu91 ssa239688 ben polip sonrası hamile kaldım daha doğrusu polibi aldırdım histereskopi ile sonrasında da gebelik elde edilmeyince meğersem histereskopi sonrası sol tipe giden yolda yapışıklık oluşmuş onu tekrar hidtereskopi ile açtıktan 4 ay sonra hamile olduğunu öğrenmiştim. Yapışıklık olmasa polipten hemen sonra hamile kalma ihtimali yüksek 😊
Betulfurkan19 Hamileliğimin 13.haftasinda şiddetli kanama ile doktora gittim ve 3 cm polip olduğunu öğrendim. Kimisinde hamileliğe engel oluyormuş kimisinde hamilelikte ortaya çıkıyormuş. Ama bu platformda çok gördüm polip sonrası hamile kalani
ssa239688 Ebruu91 ay allah ya bir de böyle bir ihtimal mi var🤦🏻♀️ Sizin adınıza sevindim peki polip tam olarak rahimdemydi endoservikal endometrial diye ayrılıypr ya rahim ağzına yakın benımkı
Tobeshh Ebruu91 peki doktorunuz size jel uygulaması yaptımı histeroskopi sonrası yakışıklıkları önlemek amaçlı?
Ebruu91 ssa239688 evet ne yazık ki olabiliyormuş o sebeple ikinci histereskopide rahmin içerisine balon yerleştirdiler tekrar yapışma olmasın diye 😊 endoservikal polipti bendeki
Ebruu91 Tobeshh hayır rahim içerisine balon yerleştirdi bi 20 gün civarı o balon kaldı sonrasında havasını alıp çıkardı 😊
Ebruu91 Tobeshh evet evet polip vardı o alındı sonrasında yapışıklık olunca 2. Ye tekrar histereskopi oldum