Meraba hanımlar 2 tane kalp atışlarını Duyduktan sonra düşüklerim oldu kürtaj oldum ve bir sene sonra tekrar doğal yollarla gebe kaldım baya araştırma yapıldı toplu olarak hiçbir sıkıntı bulunamadı ben de Rabbime bıraktım o yüzden şu an üçüncüye hamileyim ve yine tedirginim sizce tedirginliği normal mi