Duygu_ck Merhava 17+6 dayım ultrasonda da 1 hafta önden gidiyor bebek. Henüz hiç hareket hissetmiyorum normal mi?
Prensinbenim Duygu_ck küçük kıpırdamalar oluyor ozamnlr kalp atışı gibi belki ondan hissetmiyorsundr zten bir sorun olsa ultrasyondan anlaşılır
HSena38 Duygu_ck 1 hafta önden gitmesi normal olarak görülür sonra zamanla tam zamanına döner 🌸 Genelde 19 ve sonrası ilk hareket hissediliyor diye biliyorum burdan bende 20 ye yakın balık yüzüyor gibi hissetmiştim 🙈😊
mtlbaby Duygu_ck 19+4 üm bende henüz hiç hissetmedim moralim çok bozuluyor 19. Haftada doktor normal dedi 20 den sonra hissedersin dedi ama içim rahat etmiyor
Prensinbenim mtlbaby normladir canım ben tam ciddi anlamıyla 24 . Haftada hissetmeye başladım tam ozmn anldimki içimde bir bebek var 😄
Medo Benimde bebeğim 18 haftalık ama hissetmiyorum hiç daha bekliyoruz bakalım yakın zamanda hissederiz hepiniz inşallah 😊
Duygu_ck Edit: 20w3d merhaba hala hissetmememin sebebi plesenta anterior olmasıymış. Yani plesenta rahim ön duvarımda yerleşmiş. Bu yüzden bir kaç hafta sonra ancak hissedebilirmişim.