Didem18 Tetanoz aşısını olanlar bilgi verebilir mi? Kaçıncı haftada oldunuz. Benim doktorum olmasanda olur dedi. Kafam karıştı?
Night Didem18 Benim mesela zaten doğumdan itibaren tüm dozlarım yapıldığı için ve 2 sene öncede son tetanoz aşımı vurulduğum için hamilelikte yaptırmama gerek kalmadı. Eğer sizinde aşılarınız tam değilse yaptırın mutlaka
TeoMom Didem18 Ben doktora sordum olabilirsin dedi bir zararı yok bence ol canım ilkini 20+0 da ikincisini 24+3 te oldum 🥰
Aylin355 Didem18 ameliyat sırasında yada normal zamanda kesici aletle yaralanmalarda herhangi bir sıkıntı olmaması için tetanoz öneriliyor, yapılmasının da bi zararı yok 20. Haftada yapılıyor hem anneyi hem bebeği enfeksiyondan koruyor