Normal mi böyle bi ağrı iki dakika oturuyum direk ağrı giriyor ütü yaptım biraz ne eğilebiliyorum ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum yani birde adet olacak gibi karnıma ağrı giriyor midem yanıyor boynum felan hiç söylemiyorum bile ne yapsam geçer ağrı kesici yasak ayağa bile kalkamıyorum gerçi 🙄