Cey-cey 2 li test vermistim cıkmıs ama sadece cıkmıs olarak görünüyo bazı arkadaslar sonucları görüyo nasıl yapıyosunuz ben göremiyorum
Milkkk Cey-cey ikili testin adı e nabızda ne görünüyor canım ? Benim dörtlü test çıkmış ama ikili testi ayıramıyorum hangisi olduğunu
050218Ybmety Cey-cey e nabızdan çıkmaz grafigi hastaneye gidince sekreter size sonuçu vericek e nabızdan göremezsin
Cey-cey 050218Ybmety peki yapılan hastaneye mi gitmeliyiz yoksa devlette yaptırmıstım zaten Yakındkai devlet hastanesine gitsem olur mu
050218Ybmety Cey-cey yapılan hastaneye gitmeniz lazım orda olan doktor istemiştir zaten sizden bu testi