Kizlar merhaba. Doğum öncesi ödemi olup doğum yapan anneler , odemler kaç gün süreyle geçiyor ? Benim çok fazla ödemim var ve elimde odemden kaynaklı sinir sıkışması oluyor iki aydır çekiyorum bu acıyı . Artık dayanılmaz bir boyuta d
Geldi. Doktor doğum yapınca iyileşir dedi. Ama ödem geçmezse iyileşmez .