18+4 deyim ultrason randevumuz vardı bağırsaklarda parlaklık var dedi. 20 gün sonra gel tekrar bakalım olmazsa bir kaç tahlil vereceğim dedi. Detaylı sorduğumda down sendromu anomali olabileğini tıkanıklık olabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Bütün moralim altüst oldu. Ultrasona girmeye korkar oldum yine bişey çıkacak diye😭