Merhaba🌸 diyetisyeninizle kaçamaklarınızı paylaşıyor musunuz? Çünkü ufak tefek görünen kaçamaklar aslında bizim açımızdan ciddi olabiliyor, eğer paylaşırsanız meslektaşım nasıl dengeleyeceğinizi öğretecektir böylece “kaçamak” sayılmayacaktır🤗 listenizdeki porsiyonlamayı fotoğraflayarak da takip etmesini isteyebilirsiniz, örneğin danışanlarıma 1 dilim ekmek yazıyorsam bunun mutlaka gramajını da belirtiyorum ki dilim var dilim var gibi🤭 belki porsiyonlamada yanlış yapıyor olabilirsiniz. Mutlaka kendisiyle paylaşın süreç daha rahat geçecektir🫶🏼