Eliiiiif Kızlar 38+3üz dün muayene oldum alttan bugün kanlı sümüksü akıntı geldi daha önce geçen hafta muayene olduğumda da gelmişti ama bebiş gelmiyor neden sizce ağrım sızım da yok hiç
Anne88 Eliiiiif canm ben 39 hafta oldum dün geçen hafta 1 cm açıklık vardı ne gelen var ne giden yarın doktora gidicem bakalım ne alemde 😣
Kizilkafaa Eliiiiif Kuzum benim son muayenem de belirttiğin gibi lekelenmem geldi. Doktor bir de normal catı muayenesinden biraz daha fazla içeri soktu mu denir naptı bilmiyorum doğumu tetikledi. Gece doguma girdim. İnşallah sende sağlıkla zamanında kucagına alırsın. 🤍
berceste5155 Eliiiiif bende cuma günü çatı muayenesi oldum o günden beri kanlı akıntı geliyor 3cm de açılmam var muayene günü akşam sancılarım başladı doğacak diye heveslendim sancılar da geçti bende şimdi senin gibi bekliyorum
berceste5155 Eliiiiif böyle beklemesi daha kötüymüş bebeğime bir şey olur mu acaba diye endişelenmeye başladım