NslhnAltun5580 ben kakasını yapınca pişik kremini sürmüştüm
Hastanedeki ebe bana mama yasak demişti ilk başta sütüm gelmemişti ama eve gidince duş aldıgımda sütüm indi iyikide mama vermemişim emzirdikçe süt geliyor bol emzirmek lazım
Doktor göbeği düşünce yıkamamızı söyledi bizde öyle yapcaktık göbeği düşünce yıkadık
Bez stoğu yapmadım iyikide yapmamişim cünkü hızlı kilo aldıkları icin çoğu bez elinizde kalıyor sadece doğuma giderken aldim ben bezini ama ıslak mendil stoğu yaptım 💘