Kızlar bebeğim battaniyeyi yüzüne kapatıyordu ağladı sesine kalktım korktum ondan sonra aradan zaman geçti artık battaniyeyi koltuk altına sıkıştıriyordum battaniyeyi de reflü yatağının iki yanına sıkıştıriyordum yüzüne çekmesin gene diye baktım dün kendini asaga ittirmis ittirmis battaniye altına girmiş sesi geliyordu gene kalktım artık yanıma aldım koymuyorum oraya şimdi artık battaniye falan örtmek istemiyorum korkuyorum boğulacak diye uyku tulumu mu alayım napayım uyku tulumu alınca battaniye örtmeye gerek yok dimi kışında kullanılıyor mu o öneri verin lütfen bebeğim 40 günlük paranoyak oldum iyice