Busel 31 haftalık hamileyim öğrendiimden beri kullanıyorum.bu 3. anneliğim olcak Allah nasip ederse.diğerlerindede kullandım.hepsindede doğuma kadar göbekten yaptım hiçbir sorun yaşamadım ama hergün hala strese giriyorum yapcam zaman.Ama yapacak bişey yok mecbur olunca insan katlanıyor