Duyarsınız inşallah o minik kalbi, ilkinde düşük oldu diye ikincide öyle birşey yaşayacaksınız diye birşey yok, zaten sağlıklı bebek düşmez demişti doktor, vardır bir hayır lütfen öyle düşünün,siz tedbirinizi alın kendinize dikkat edin takdir Allah’tan