Ben bir sağlıkcı olarak suda doğumun pisliğini çok kez gördüm. Kendim de şuan gebeyim ve kesinlikle normal doğum öneriyorum. Suyun içerisinde enfeksiyon kapma ihtimalin çok daha fazla. Normal olanda içinden çıkanlar sana birdaha temas etmiyor sonucta. Zaten suda başlayan gebeliklerin çoğu ağrıyla beraber sabredemeyip normale dönüyor.