Nskyhn gerçekten gülüyorum size . Bir dönem emlakkonut çalışanı olarak yazdım bu postu . Ondan bundan şurdan duyma değil . Enflasyon artışlı ödeme seçeneğiniz olsa bile evinizin sözleşmede yazan değerinden düşüyor borcunuz daha erken bitiyor . 600.000 sözleşmede artış var diye eviniz size 700-800.000 e gelmiyor . 240 ay sabit borç ödemektense artışlı olduğunda 200 aya düşüyor . Rakamlar örnektir . Siz sözleşmede evi ne kadara aldıysanız o kadar ödüyorsunuz. İsterseniz aylık 10.000 taksit ödeyin 100 ayda bitirin isterseniz 5.000 ödeyin 200 ayda bitirin . Siz mantığı hiç anlamamışsınız . Yoğunluktan dolayı eminim müşteri hizmetlerine ulaşamıyorsunuzdur . Ama insanları yönlendirmek yerine müsait bir zamanda yanlışlarınızı öğrenmek adına müşteri hizmetlerini aramanızı tavsiye ediyorum . Tek şansı Tokiden ev almak olan kişileri şüpheye düşürmeniz çok yanlış . Belki de başvuru yapıp çıkacak ve ev sahibi olacak . Sizin yazdıklarınız yüzünden belki de hiç başvurmayacak . El vicdan .