Bukapoo şahsen çok saçma buldum yazılmadım ihtiyacım yok çok şükür ama TOKİ’ye ödeme yapana kadar kredi çekmeyi tercih ederim ben çok çok az sayıda ihtiyacı olan insanlar var onlar yararlanmalı böyle şeylerden görgüsüz mal delisi insanlar çok olduğu İçin normaldir 🤷🏻♀️
Ödemeyide daha yeni alan akrabalarım var 1 ay olmadı taşınalı 2 3 kişi onlara sordum biz aynı ödedik dediler daha önce 10 sene önce alan var oda aynısını söyledi o yüzden bilemiyorum bişey diyemiyorum başvuranda bunu göze alarak başvurur diye düşünüyorum