e_k Selam kizlar bi sorum var idrarda negatif cikip kanda pozitif cikan var mı? Böyle bir durum yaşayan var mı
Milkkk e_k yaşamadım canım ama kan artışını takip et 2 günde 1 şuanda kimseye söyleme bence gebe olduğunu hakkında hayırlısı olsun . İnşallaah güzel artışlar olur
Gulbahar47 Minik1Civciv kaç ay sonra hamile kaldınız benimde bir düşüğüm Oldu 2 ay geçti şimdi tekrar deniyorum
Minik1Civciv Gulbahar47 17 haftalık bi kaybım var ilk 40 günden sonra iki adet gördüm ikinciye hamile kaldım oda düşük oldu peşine 3 ay sonra üçüncü gebeliğime hamileyim canım ♥️ Rabbim sana da nasip etsin inşallah en kısa zamanda 🙏🏼♥️
tuba-berfin Benim geç döllenme olduğu icin idrarda negatif çıktı ama kanda 11 gibi çok düsük bi değerle öğrendim
Gulbahar47 Minik1Civciv inşallah ya bende ilk düşük oldu adet oldum şimdi deniyorum işte bakalım hayırlısı
e_k Yaa kendim için değilde arkadaşım için soruyorum kaç tane idrar testi verdi hepsi negatif biz şok🤣 Bende düşük yaptım 3 ay önce ve şuan deniyoruz inşallah allah isteyen herkese nasip eder🤲🏻