Bugün bir elbise giydim ve vücudu saran çelik triko tarzı elbise hamile olmadan önce 26 haftalığım ama çok kilo almadığım için elbiselerimin çoğu oluyo 4 kilo aldım ama nedense bu elbiseyi ilk defa giydim evde böyle değildi ama elbise göbeğimi çok sıktı sanki aslında çok sıkıyomuş gibide durmuyo ama öyle hissediyorum bebek içerde rahat değil sanki bi sorun olur mu dar kıyafet tüm gün bebeği sıksa arkadaşlar