Gulsah0306 1 2 yasa kadar kullanabileceği park, ahşap besiklerden mi yoksa max 6 7 ay kullanacağı anne yani beşikten mi çok kararszm
Deletedmom_8 Gulsah0306 benim beşiğim anne yanı. Ama büyüyor. 4-5 yaşına kadar kullanabilirsiniz dediler hatta. Ben özellikle öyle tercih ettim. Çünkü bir süre sonra yeniden yatak falan almak istemiyorum. Belli bir yaştan sonra da oda yaparım diye düşünüp öyle tercih ettim.
Nsss Gulsah0306 ben de park yatak ve Elele markasının madre modelini tercih ettim. Anne yani da kullanılabiliyor çünkü. Büyüklüğü de yeterli geldi bana