Bende doğurdum sonunda kızlar 39+5 te yani dün akşam nişanımın gelmesiyle başlayan ama düzenli gelen sancılarla acile gittim 4-5 cm açılma var dediler bende sevindim iyi yarılamışım diye ☹️ Saat 8 :30 gibi yatış yapıldı ve tam 3 e kadar sancı çektim artık son anlarda duvarları yumrukluyordum.Bırakın beni sezeryan olacam diyorum çünkü o kadar sancıyı çekince ne halim ne de sabrım kalmıştı.Sonra gece 3 te beni çatala aldılar ebe diyorki tam açıklık ama çocuk hala yolu geçememiş ilk doğum zaten mm mm ilerler bu doğum 😢 tabi iyice yıkıldım o sözden sonra sonra o ebe dinlenmeye gitti farklı bir ebe geldi ve bana düzgün ıkınmana bakar bebeğin saçı görünüyor dedi.Zaten artık son sancılarda istemsizce gelen ıkınma hissiyle 2,5 saatlik ıkınmanın ve bir sürü dikişin sonunda yavruma kavuştum çok şükür🥰 ne umutlarla gitmiştim neler oldu herşey nasip işi.merak edilen bişeyler okursa cevaplayayım.