HaticeGkta ben tam 32. Haftada aldım raporu. Çalışabilir raporu aldım ama. İşyerine insan kaynaklarına götürdüğümde iyi ki getirdin sisteme düşmüş bile dediler. Boşuna izin günlerinden kayıp olmasın riske atma bence bebekler doğduktan sonra 1 gün bile yanında kalabilmemiz çok değerli. 32. Haftaya girdiğin gün al bence.