meleklerin_annesii EbrarinAnnesii3 tabikide normal gebeliğinin başından beri öyle olması gerekiyor zaten
mertveannesi2211 EbrarinAnnesii3 30+3 ve aynı durumdayım özellikle gece çok zorluyor ikidebir kalktigim için uykumu almamış oluyorum hep