10 haftalığım , haftada 2-3 kez bu sorunu yaşıyorum. Düşme ile beraber zonklama, tek taraflı baş ağrısı sıkıntısı da yaşıyorum. Doktorumla henüz bu durumu paylaşmadım ama normal bir durum olduğunu forumda okudum. Tuzlu ayran , sık sık birşeyler atıştırmakla dengelemeye çalışıyorum. Ancak düştüğünde tüm günümü etkiliyor ve gece uykusunu yapmadan geçmiyor. Bazen gece yarısı uyandığımda bile devam ettiğini hissediyorum.