cicekcikiz Bende gebelik şekeri çıktığı zaman diyetisyen de dahiliye doktoru da kendini aç bırakmayacaksın dedi. Ama olmuyor, sürekli bir şeyler yemek beni sıkıyor. Kontrollerde bebek gayet sağlıklı görünüyor ve bir sıkıntı yok diyorlar. Bende o yüzden diyeti biraz saldım açıkçası.. Sürekli sürekli bir şeyler yemek eziyet gibi.. Ben gebelik öncesi tek öğün yiyen insandım zaten, 🙄