Busra-01 Ruzgarperisi evet 19 yumurtlama günümü bilmiyorum 2 günde bir yaptık kaset test yaptım canım
Ruzgarperisi Busra-01 bende de 19 Eylül gösteriyor bat. Supheli ilişki olduda.bebegim daha küçük.ben ne zaman test yapsam acaba
Busra-01 kubraselcuk canım sabah bide gece yatmadan önce aç karnına içtim bir soğanı 4 e bölüm 1.5 bardak klorsuz suyla 5 dk kaynatıp ılıyınca içtim bide adetin son günü başladım
Birgul Busra-01 benimde kimyasal geçtirdikten sonra ki ay böyle yükseldi☺️ siznde hayırlısı yükselir inşallah🌸
Ozgectndg Kubrayigitttt18 hayır canım ayın 14’ü 15’i adet görüyorum 6 gün sürüyor bittiği an denedik 21’i bitti 22’si denemeye başladık 5’ine kadar sanırım 22’si direk yumurtlama oldu bende ki hemen çıktı testte
Kubrayigitttt18 Ozgectndg anladım kuzum zateb 5 inde son ilişki oldukttan sonra 8 yada 9 u ilk idrar testinde pozitif gördün değilmi okadsr kısa zamanda pozitif olamaz 5 inde olmuş olsa
Ozgectndg Kubrayigitttt18 aynen büyük ihtimalle 22 sinde falan hemen tutttu 8,9’undada pozitif çıktı direk 5’inde olsa ne kanda ne idrarda çıkmazdı
Busra-01 Ruzgarperisi istersen adet gecikmesi yaşarsan yap benim belirtim vardı biraz o yüzden yapmıştım